Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Η Δικηγόρος Έλενα Βάκα υποψήφια Δήμαρχος Χαλκίδας με την στήριξη της Νέας Δημοκρατίας


Η ανακοίνωση της Έλενας Βάκα:

Παίρνω την πρωτοβουλία σήμερα να σας γνωστοποιήσω την απόφασή μου να είμαι υποψήφια Δήμαρχος Χαλκιδέων στις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου του 2019.
Στη διεκδίκηση του Δήμου Χαλκιδέων με οδήγησαν οι προκλήσεις για το έργο που μπορεί να παραχθεί στον Α’ βαθμό της Αυτοδιοίκησης, η στήριξη πολλών ικανών και έμπειρων αυτοδιοικητικών στελεχών και η παρότρυνση νέων και άφθαρτων προσώπων με διάθεση προσφοράς.
Είναι γνωστή η επαγγελματική μου πορεία και η συμμετοχή μου στον κοινωνικό ιστό της πόλης. Ο καθένας από εμάς αξιολογείται και η απόφαση να διεκδικήσω το Δήμο Χαλκιδέων έχει παρακαταθήκες στη συμμετοχή μου στα κοινά από το 2010.
Ο Δήμος Χαλκιδέων, για να προχωρήσει μπροστά, χρειάζεται συνεργασία, όρεξη για δουλειά και διάθεση προσφοράς. Η εποχή μας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση απαιτεί ενωμένη την τοπική κοινωνία, ώστε να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις και να μετατρέψει τις δυσκολίες σε ευκαιρίες ανάπτυξης. Σε αυτήν μου λοιπόν την προσπάθεια ζητώ την συνδρομή όλων σας.
Προχωράμε μαζί και διεκδικούμε όσα μας αξίζουν.

ΕΛΕΝΑ ΒΑΚΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόγραμμα δράσεων του Μπλόκου της Κηρίνθου

ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ – ΛΙΜΝΗΣ – ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ   Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρ...