Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

O Πάνος Ευαγγελίου Υποψήφιος με τον Σπανό στην Φθιώτιδα




Βιογραφικό
Γεννήθηκα στη Λαμία το 1977. Είμαι ο τρίτος γιoς του τραπεζικού Δημήτρη Ευαγγελίου και της φιλολόγου Καίτης Τσεργά. Είμαι παντρεμένος με την Έφη Κ. Βλαχογιάννη, Πολιτικό Μηχανικό Ε.Μ.Π. και έχουμε δύο παιδιά, τoν Κωστή και την Κάτια. Ζω και εργάζομαι στη Λαμία ως ελεύθερος επαγγελματίας διατηρώντας τεχνικό γραφείο με την επωνυμία ”ERGOτάξιο – Σύμβουλοι Μηχανικοί” από το 2004 έως σήμερα. Αποφοίτησα με άριστα από το 4ο Λύκειο Λαμίας και έλαβα το Δίπλωμα του Πολιτικού Μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με ειδικότητα Συγκοινωνιολόγου, ενώ σήμερα ολοκληρώνω τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στον Περιβαλλοντικό Σχεδιασμό Πόλεων και Κτιρίων. Τον ελεύθερό μου χρόνο τον περνώ με την οικογένειά μου και τους φίλους μου, πηγαίνοντας στον κινηματογράφο, το γήπεδο, σε ταξίδια και έχοντας ως χόμπι το διάβασμα.

Δραστηριοποιούμαι ως αιρετός στην τοπική αυτοδιοίκηση Α’ και Β’ βαθμού από το 2007 μέχρι σήμερα έχοντας διατελέσει:

Mέλος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑ Λαμίας (2007-2014)
Δημοτικός Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος του Δ. Λαμιέων (2011-2014)
Περιφερειακός Σύμβουλος, μέλος των επιτροπών Οικονομική και Περιβάλλοντος στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας (2014-2019)
Aιρετό μέλος της Κεντρικής Αντιπροσωπείας ΤΕΕ, εκπροσωπώντας το ΤΕΕ Ανατολικής Στερεάς (2013-2016)

Είμαι υποψήφιος γιατί…

Η πρόθεσή μου να είμαι ξανά Περιφερειακός Σύμβουλος πηγάζει από τη διαρκή ανάγκη να μπορώ να είμαι χρήσιμος για τους συμπολίτες μου στην περιοχή που γεννήθηκα και ζω, τη Λαμία, τη Φθιώτιδα, τους πολίτες όλης της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Αυτό μπορώ να το κάνω μαζί με ανθρώπους που, όπως και εγώ, επιμένουμε κάτω από δύσκολες συνθήκες, να αγωνιζόμαστε στον στίβο της ελεύθερης αγοράς και ταυτόχρονα δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό, με ευθύνη και ακεραιότητα στην υπηρεσία των πολλών, με μοναδικό στόχο να βελτιώσουμε την καθημερινότητά τους αλλά και να κληροδοτήσουμε ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Το σκοπό αυτό θεωρώ πως έχω τη δύναμη, τις γνώσεις και την εμπειρία που χρειάζονται, ώστε όλοι μαζί να τον πετύχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόγραμμα δράσεων του Μπλόκου της Κηρίνθου

ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ – ΛΙΜΝΗΣ – ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ   Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρ...