Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

Ο Βαγγέλης Κούκουζας με τον Σπανό για να σπάσει τις συνήθειες των Δεινοσαύρων...


Είμαι υποψήφιος γιατί…

Να σπάσουμε τις συνήθειες των Δεινοσαύρων…
Είμαι εδώ για να υποστηρίξω και εγώ την υποψηφιότητα ενός σπουδαίου αυτοδιοικητικού, ενός καλού φίλου, του Φάνη Σπανού για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας. Μπορώ να σας αναφέρω τέσσερις λόγους, γιατί πιστεύω ότι η Στερεά Ελλάδα πρέπει να στηρίξει τον Φάνη ασχέτως κομματικών προτιμήσεων και ασχέτως κομματικής επιλογής.
Ο πρώτος λόγος είναι ότι ο Φάνης Σπανός είναι ένας άνθρωπος με ήθος και ακεραιότητα και αυτό για εμένα είναι αδιαπραγμάτευτο χαρακτηριστικό όταν κάποιος ασκεί δημόσιο λειτούργημα και διαχειρίζεται δημόσιο χρήμα. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι είναι ένας εξαιρετικά επιτυχημένος αυτοδιοικητικός, το έργο του στην Εύβοια μιλάει μόνο του. Ο τρίτος λόγος είναι ότι έχει σχέδιο για την Στερεά Ελλάδα. Έχει όραμα, έχει πάθος για την Περιφέρεια, βλέπει τις προκλήσεις και τις δυσκολίες, αλλά βλέπει και τα μεγάλα πλεονεκτήματα της Στερεάς Ελλάδας. Γνωρίζει να τοποθετεί την Περιφέρεια στο επίκεντρο των εξελίξεων. Ο τέταρτος λόγος τον οποίο θεωρώ πολύ σημαντικό είναι ότι μου αρέσουν οι άνθρωποι που στην ζωή δεν επιλέγουν τον σίγουρο, τον εύκολο δρόμο. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που παίρνουν ρίσκα.


Βιογραφικό

Γεννήθηκα στο Βασιλικό Χαλκίδας. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας εδώ και 37 χρόνια με πολλά ένσημα. Ασχολούμαι στον τομέα των υγρών καυσίμων και στον κατασκευαστικό κλάδο. Παντρεμένος με την Αναστασία Πασσά με την οποία αποκτήσαμε 3 πανέμορφες κόρες. Την Αργυρώ δικηγόρο, την Αικατερίνη μαία και την Ελένη παιδαγωγό. Τελείωσα το Λύκειο Βασιλικού και κατόπιν οικονομικά, όπου απέκτησα το πτυχίο λογιστικής. Υπηρέτησα στον Α’ βαθμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης για 20 χρόνια ως Αντιδήμαρχος, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου και υποψήφιος Δήμαρχος. Συνδικαλιστικά διετέλεσα Πρόεδρος Βενζινοπωλών Νομού Ευβοίας για 16 χρόνια και Αντιπρόεδρος Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος. Έχω υπηρετήσει για 24 χρόνια τον επιμελητηριακό θεσμό και τις επιχειρήσεις του Νομού έχοντας την τιμή να διατελέσω Αντιπρόεδρος και Οικονομικός Επόπτης. Στον Αθλητισμό αφού μεταγράφηκα ως ποδοσφαιριστής στην Προοδευτικής Β΄Εθνικής αποσύρθηκα νωρίς λόγω τραυματισμού μου και ανέλαβα ως ποδοσφαιρικός παράγων τα ηνία της διοίκησης του Α.Ο. Λήλαντα Βασιλικού.
Στα περιφερειακά δρώμενα υπηρέτησα την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ως Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝ.ΔΙΑ Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας από το 2015-2018. Σήμερα υπηρετώ τη θέση του Προέδρου της Αναπτυξιακής Ευβοίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόγραμμα δράσεων του Μπλόκου της Κηρίνθου

ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ – ΛΙΜΝΗΣ – ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ   Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρ...