Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

Ο Γιάννης Σαλταγιάννης Υποψήφιος με τον Σπανό στην Εύβοια



Βιογραφικό
Γεννήθηκα και ζω στη Χαλκίδα. Είμαι παντρεμένος και έχω ένα παιδί. Αποφοίτησα από την Πολυτεχνική Σχολή του Α.Π.Θ. του τμήματος Τοπογράφων Μηχανικών. Διαθέτω εμπειρία 25 ετών σε μελέτες δημοσίων και ιδιωτικών έργων. Επί σειρά ετών ήμουν μέλος της αντιπροσωπείας του Τ.Ε.Ε. (Περιφερειακού Τμήματος Νομού Ευβοίας) και στο Δ.Σ. του Συλλόγου Τοπογράφων Μηχανικών Ευβοίας. Υπήρξα μέλος της Λιμενικής Επιτροπής του λιμενικού ταμείου Χαλκίδας μεταξύ 2009-2011. Από το 2014 είμαι μέλος του Δ.Σ. Δ.Α.Ε.Π.Ε.Χ. του Δήμου Χαλκιδέων, όπως και από το 2017 μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Τ.Ε.Ε. (Περιφερειακού Τμήματος Νομού Ευβοίας).

Είμαι υποψήφιος γιατί…
Ως Ευβοιώτης ενεργός πολίτης έχω την ιδιαίτερη χαρά και τιμή να συμμετέχω με τον συνδυασμό του Φάνη Σπανού «ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» στις επικείμενες περιφερειακές εκλογές. Η πολυετή επαγγελματική μου πορεία  ως Τοπογράφος Μηχανικός μου έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά τα πλεονεκτήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Νομός μας από άκρη σε άκρη. Στις προκλήσεις της εποχής μας επιθυμώ με όλες μου τις δυνάμεις να βοηθήσω στην ανάπτυξη του τόπου και των συνανθρώπων μου με οδηγό την προσφορά στην τοπική κοινωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόγραμμα δράσεων του Μπλόκου της Κηρίνθου

ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ – ΛΙΜΝΗΣ – ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ   Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρ...