Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Συζήτηση στην Βουλή για τα Διόδια στο Σχηματάρι -Χαλκίδα: Άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε!!!


Συζητήθηκε χθες Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2015, Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γιώργου Ακριώτη. Έχει  ενδιαφέρον η απάντηση του Υπουργού κ. Σπίρτζη για το θέμα αυτό. Ο  κ. Σπίρτζης αντιλαμβάνεται τη διαμαρτυρία των Ευβοέων ως μία ακόμη διαμαρτυρία τοπικής κοινωνίας ενάντια στα διόδια, λέει συγκεκριμένα: «Αυτό που δεν μπορώ να παρακολουθήσω είναι να έχουμε στη σκέψη μας ένα τοπικού χαρακτήρα πρόβλημα, γιατί αυτό είναι εθνικού χαρακτήρα πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα μόνο των ιδιωτών. Είναι μεγαλύτερο το πρόβλημα των πολιτών, που υποχρεωτικά χρησιμοποιούν αυτούς τους αυτοκινητόδρομους, ακόμα και για να πάνε από το σπίτι τους στον χώρο εργασίας τους στον ίδιο νομό, στον ίδιο δήμο.
Άρα, η προσπάθεια που κάνουμε δεν είναι για να ευνοήσουμε τον ένα νομό ή τον διπλανό νομό, γιατί θέλω να σας ενημερώσω ότι ακριβώς τα ίδια προβλήματα που αναφέρετε –και χειρότερα ίσως- υπάρχουν για τους κατοίκους της Αττικής ή της Βοιωτίας, για όλη την Ελλάδα, όπου «τρέχουν» αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι με συμβάσεις παραχώρησης.»
Προκύπτει με σαφήνεια ότι ο κ. Υπουργός δεν θέλει να συζητήσει ή ακόμη δείχνει ότι δεν θέλει να αντιληφθεί ότι η περίπτωση των διοδίων Σχηματάρι- Χαλκίδα δεν είναι όμοια με το πρόβλημα της Αττικής ή της Βοιωτίας. Η ιδιαιτερότητα είναι ότι περιλαμβάνεται στην σύμβαση παραχώρησης ένας δρόμος που ενώ κατασκευάστηκε με δημοσία δαπάνη, οδηγεί σε έναν νομό που έχει άθλιο οδικό δίκτυο και στο οποίο η Πολιτεία δεν έχει δαπανήσει ούτε ένα ευρώ. Η διαμαρτυρία της Εύβοιας δεν φθάνει έως την επιλογή του είδους των διοδίων, δηλαδή εάν είναι αναλογικά ή όχι, ή εάν προβλέπει μετωπικούς ή παράπλευρους σταθμούς. Επικεντρώνεται στο γεγονός ότι μπαίνουν διόδια για να πληρώνει ένας νομός που δεν έχει στοιχειωδώς ασφαλές και σύγχρονο οδικό δίκτυο για την χρηματοδοτική συνδρομή σε ένα άλλο οδικό άξονα εντελώς άλλης περιοχής. Δηλαδή το πρόβλημα είναι ότι οι Ευβοείς, εάν τοποθετηθούν τα συγκεκριμένα διόδια "πιάνονται κορόϊδα!!!".
Άξια σημείωσης είναι και η ακόλουθη αποστροφή; "Προφανώς, το οδικό δίκτυο της Εύβοιας πρέπει να το δούμε. Έχει πάρα πολλά προβλήματα και πρέπει να ρίξουμε εκεί βάρος. Όμως, εκεί πρέπει όλοι οι φορείς που εμπλέκονται στην κατασκευή των έργων να σκύψουν, εννοώ και την περιφέρεια, για την Εύβοια.". Ο Υπουργός Υποδομών - ο οποίος μάλιστα νομίζει ότι του χρωστά χάρη η Εύβοια επειδή έκτισε, όπως χιλιάδες ιδιοκτήτες, το εξοχικό του στην Εύβοια- οφείλει να γνωρίζει ότι από αυτόν ζητείται η μέριμνα για το Εθνικό Οδικό Δίκτυο του νομού εκείνο μάλιστα που έχει χαρακτηριστεί ως δευτερεύον διευρωπαϊκός άξονας. Το Επαρχιακό και Δημοτικό Δίκτυο είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας και των Δήμων. Εάν θέλει να θεωρηθεί σοβαρός πρέπει να πει εάν μπορεί να κάνει κάτι για το οδικό δίκτυο της αρμοδιότητάς του.
Φτηνές, κυνικές και πολιτικά μικρόνοες οι τοποθετήσεις του κ. Σπίρτζη. Είναι προφανές που θα οδηγήσει η συζήτηση των εκπροσώπων της Εύβοιας μαζί του. Είναι προφανές πια τύχη περιμένει την Εύβοια από την "σκληρή διαπραγμάτευση" του κ. Σπίρτζη με τους εργολάβους παραχωρησιούχους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
"Προχωρούμε στη συζήτηση της με αριθμό 106/10-11-2015 επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή Εύβοιας του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς κ. Γεωργίου Ακριώτη προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την κατασκευή Σταθμού Μετωπικών Διοδίων επί του αυτοκινητόδρομου Σχηματαρίου-Χαλκίδας.
Θα απαντήσει ο Υπουργός κ. Σπίρτζης.
Κύριε Ακριώτη, έχετε δύο λεπτά προκειμένου να αναπτύξετε την επίκαιρη ερώτησή σας.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΚΡΙΩΤΗΣ: Κύριε Υπουργέ, για άλλη μία φορά σας απασχολούμε για το ζήτημα που αφορά την κατασκευή διοδίων στον αυτοκινητόδρομο Σχηματαρίου-Χαλκίδας.
Δυστυχώς, είναι δεδομένο αυτό, απ’ ό,τι φαίνεται, αλλά δεν γίνεται και αποδεκτό από την κοινωνία της Εύβοιας, από όλους τους φορείς που αντιδρούν εδώ και τρία χρόνια με τη λογική να κατασκευαστούν διόδια σε αυτόν τον δρόμο, που αφορά το Σχηματάρι και τη Χαλκίδα στο ύψος του Καλοχωρίου-Παντειχίου.
Πλέον, η επιχείρηση «Νέα Οδός», η οποία έχει αναλάβει να κατασκευάσει τα διόδια αυτά, μπαίνει σε φάση υλοποίησης και η παραχωρησιούχος εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες προώθησης απαλλοτρίωσης είκοσι δύο στρεμμάτων, που απαιτούνται για την κατασκευή των μετωπικών διοδίων σε αυτόν τον χώρο.
Η Εύβοια είναι ένας από τους μεγαλύτερους νομούς και το δυστύχημα είναι ότι ένας καινούριος δρόμος μπαίνει σε ένα πεπαλαιωμένο δίκτυο και αυτό θα πρέπει να γίνει αντικείμενο και της πολιτείας, να δούμε τι θα γίνει και με την Εύβοια.
Δεύτερον, η Εύβοια, ως νομός της ανεργίας και της αποβιομηχάνισης, με εμφανέστατες τις επιπτώσεις της κρίσης, κύρια στα επίπεδα της τοπικής απασχόλησης, τώρα δέχεται και αυτή την πρόκληση. Νομίζω ότι τα επιχειρήματά μας είναι καίρια και σοβαρά.
Επειδή οι εργαζόμενοι στην Εύβοια που έχουν απομείνει και λόγω της αποβιομηχάνισης της περιοχής, εργάζονται κατά πλειοψηφία στη ΒΙΠΕ Σχηματαρίου ή ακόμη και στην Αττική, κινούνται σε αυτόν τον δρόμο καθημερινά, επειδή το κόστος στον ήδη πληγωμένο οικογενειακό προϋπολογισμό θα οδηγήσει τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τον παλαιό δρόμο-«καρμανιόλα» Σχηματαρίου-Χαλκίδας, που μετρά ήδη δεκάδες θύματα, επειδή ουσιαστικά είναι παράδοξο ο Ευβοιώτης να πληρώνει αντίτιμο για έναν σταθμό που συμπεριλαμβάνεται στα πλαίσια έργου κατασκευής της Ιονίας Οδού, η οποία απέχει χαρακτηριστικά Αντίρριο-Γιάννενα από την Εύβοια, επειδή ο αυτοκινητόδρομος Σχηματαρίου-Χαλκίδας είναι έργο τυπικά δημόσιο και συγχρηματοδοτήθηκε από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους και πουθενά δεν συνέβαλε η ιδιωτική εταιρεία «Νέα Οδός», επειδή το έργο αυτό βρίσκει κάθετα αντίθετους όλους τους πολίτες και όλους τους φορείς του νομού, που στοχεύουν σε κινητοποιήσεις μέχρι την αποτροπή κατασκευής του έργου, ερωτάσθε τα εξής:
Είναι στον σχεδιασμό σας να ανατραπεί ή να αναμορφωθεί η σύμβαση με τους παραχωρησιούχους προς όφελος των πολιτών και των επισκεπτών της Εύβοιας; Στην περίπτωση μη ευελιξίας στη διαπραγμάτευση με τους παραχωρησιούχους, έχει σχεδιαστεί πλάνο ελαφρύνσεων αναλογικού συστήματος αποπληρωμής διοδίων, ατέλεια για τους μόνιμους κατοίκους κ.λπ.;
Ευχαριστώ.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε, κύριε Ακριώτη.
Θα απαντήσει ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Κύριε Υπουργέ, έχετε τον λόγο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Αγαπητέ κύριε συνάδελφε, η Κυβέρνηση είχε δύο επιλογές, δύο δρόμους: ή να αποδεχθεί τις συμβάσεις που κληρονόμησε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις –μιλάμε για ένα αντικοινωνικό, αντιαναπτυξιακό πρότυπο-, που θα οδηγούσε τα έργα σε τέλμα, την κοινωνία σε μαρασμό, ή να προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες, που θα συνεπαγόταν τεράστιο κόστος για τον ίδιο τον ελληνικό λαό και τη μη ολοκλήρωση των έργων, επίσης.
Αυτοί ήταν οι δύο δρόμοι που αρχικά θα μπορούσε να επιλέξει. Γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ποιες είναι οι ρήτρες που είχαν προβλεφθεί και κρατούν τη χώρα δέσμια σε σχέση με τις συμβάσεις που υπάρχουν. Σε αυτό το δίλημμα επιλέξαμε έναν τρίτο δρόμο, έναν επίπονο, κοπιαστικό, αλλά αποτελεσματικό δρόμο, που είναι η διαπραγμάτευση και η συμφωνία με όρους διασφάλισης του δημόσιου συμφέροντος, με κοινωνική ευαισθησία και στοχευμένες παρεμβάσεις για τα πιο αδύναμα στρώματα του ελληνικού λαού και με αμοιβαία κατανόηση και καλή πίστη με όσους έχουν αναλάβει αυτά τα έργα.
Αυτό δεν είναι αυτό που πιστεύουμε ως βέλτιστο τρόπο υλοποίησης των δημόσιων υποδομών. Δεν είναι αυτό που πιστεύουμε ούτε για τις παραχωρήσεις ούτε για τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, αλλά εδώ δεν είναι έργα που ξεκίνησαν τώρα ή τα σχεδιάσαμε εμείς. Είναι έργα που έχουν συμβάσεις καλοδουλεμένες και προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης μόνο των τραπεζών που χρηματοδοτούν αυτά τα έργα και των παραχωρησιούχων.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει προειδοποιητικά το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υπουργού)
Άρα, οι όποιες αλλαγές προβλέπουν τη σύμφωνη γνώμη και των παραχωρησιούχων, προβλέπουν τη σύμφωνη γνώμη και των τραπεζών που χρηματοδοτούν και των οργάνων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Στη συμφωνία που ήδη έχει ανακοινωθεί για τον συγκεκριμένο δρόμο περιέχονται δωρεάν διελεύσεις από τους σταθμούς διοδίων στα οχήματα τα οποία ανήκουν ή αναγνωρισμένα μεταφέρουν συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες, με ειδικά κινητικά προβλήματα.
Περιλαμβάνεται παροχή επιπλέον εκπτώσεων σε εργαζόμενους χρήστες από έναν δήμο σε έναν άλλο. Συγκεκριμένα, περιλαμβάνονται 12,5% πρόσθετες δωρεάν διελεύσεις στα ήδη υπάρχοντα προγράμματα που έχουν όσοι χρησιμοποιούν καθημερινά τον αυτοκινητόδρομο.
(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Υπουργού)
Προβλέπονται ελεύθερες μετακινήσεις στο όριο κάθε καλλικρατικού δήμου –ώστε να μην έχουμε μέσα στο πλαίσιο του ίδιου αυτό που έχουμε στον Δήμο Ωρωπού, όπου έχουμε επτά σταθμούς διοδίων– δηλαδή για τους μόνιμους κατοίκους ελεύθερες οδεύσεις.
Προβλέπεται η ύπαρξη αναλογικού συστήματος διοδίων χιλιομετρικής απόστασης. Έχουμε ήδη αλληλογραφήσει, για να ξεκινήσουν οι μελέτες γι’ αυτό και με την ολοκλήρωση της φάσης κατασκευής, στη φάση της λειτουργίας στον αυτοκινητόδρομο θα λειτουργεί και το ηλεκτρονικό σύστημα αναλογικής χρέωσης.
Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, βεβαίως, έχει ενταχθεί και το ότι όλες οι δικαστικές υποθέσεις, οι ποινικές διώξεις, οι αγωγικές αξιώσεις ενάντια στα κοινωνικά δίκτυα πολιτών και στους ανθρώπους που μετείχαν στις κινητοποιήσεις θα αρθούν. Αυτές είναι οι συζητήσεις για την πρώτη συμφωνία που είχε γίνει πέρυσι το καλοκαίρι, για να έχουμε, αν θέλετε, πρόσθετα σημεία υπέρ του ελληνικού Δημοσίου.
Αυτό που δεν μπορώ να παρακολουθήσω είναι να έχουμε στη σκέψη μας ένα τοπικού χαρακτήρα πρόβλημα, γιατί αυτό είναι εθνικού χαρακτήρα πρόβλημα. Δεν είναι πρόβλημα μόνο των ιδιωτών. Είναι μεγαλύτερο το πρόβλημα των πολιτών, που υποχρεωτικά χρησιμοποιούν αυτούς τους αυτοκινητόδρομους, ακόμα και για να πάνε από το σπίτι τους στον χώρο εργασίας τους στον ίδιο νομό, στον ίδιο δήμο.
Άρα, η προσπάθεια που κάνουμε δεν είναι για να ευνοήσουμε τον ένα νομό ή τον διπλανό νομό, γιατί θέλω να σας ενημερώσω ότι ακριβώς τα ίδια προβλήματα που αναφέρετε –και χειρότερα ίσως- υπάρχουν για τους κατοίκους της Αττικής ή της Βοιωτίας, για όλη την Ελλάδα, όπου «τρέχουν» αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι με συμβάσεις παραχώρησης.
Αυτό, λοιπόν, που τελικά αποσκοπούμε, εκτός από αυτές τις σημειακές συμφωνίες που σας είπα λίγο πριν, είναι η οριζόντια μείωση των διοδίων. Αυτό έχει μπει μέσα στη συμφωνία με νέα μελέτη, που θα αποδεικνύει ότι τα έργα είναι βιώσιμα και που θα υπολογίζουν και άλλους παράγοντες, όπως το να έχουμε μεταβλητό χρόνο, ανάλογα με το συγκοινωνιακό φόρτο, και όχι σταθερό χρονικό διάστημα για την παραχώρηση. Και να λαμβάνουμε υπόψη κοινωνικούς δείκτες και αναπτυξιακούς δείκτες, ώστε να έχουμε το αντίστροφο αποτέλεσμα από αυτό που έχουμε σήμερα. Δηλαδή …
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ολοκληρώστε στη δευτερολογία σας, αν έχετε την καλοσύνη, κύριε Υπουργέ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Ναι. Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε. Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ο Βουλευτής κ. Γεώργιος Ακριώτης από τον Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς έχει τον λόγο για τη δευτερολογία του για τρία λεπτά.
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΚΡΙΩΤΗΣ: Θα ήθελα να πω, κύριε Υπουργέ, ότι το ζήτημα του αναλογικού συστήματος απόστασης νομίζω ότι –δεν ξέρω τι περιθώριο έχετε εσείς με τους παραχωρησιούχους να έρθετε σε συμφωνία– είναι ουσιαστικό. Και αυτό θα μας λύσει ένα πρόβλημα, γιατί αν βάλουμε παράπλευρα διόδια και καταργηθούν τα μετωπικά, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα να φτάσουν τα διόδια μέχρι εκεί.
Τώρα εμείς φαίνεται ότι πληρώνουμε δύο φορές διόδια σε μία απόσταση. Και αναλογικά η Εύβοια πληρώνει σε σχέση με πολλές άλλες περιοχές ακριβότερα διόδια, τουλάχιστον για να φτάσεις Αθήνα.
Άρα, με αυτή την έννοια νομίζω ότι θα πρέπει με έναν τρόπο να καθυστερήσετε να γίνουν αυτά τα διόδια και να πάμε στον νέο τρόπο, το σύστημα αναλογικότερης απόδοσης των διοδίων, που νομίζω ότι θα μας δώσει λύση.
Θέλω να τονίσω και ένα δεύτερο ζήτημα. Εάν σήμερα κινείται λίγος κόσμος στον παράπλευρο δρόμο, ο οποίος έχει τα κακά του χάλια, με ένα παρατημένο οδόστρωμα και γίνονται ατυχήματα –τους τελευταίους μήνες έχουν γίνει τρία σοβαρά ατυχήματα εκεί πέρα-, φανταστείτε αν βάλουν διόδια τι κόσμος θα κινείται εκεί πέρα. Παλιότερα, όταν ήταν ο βασικός μας δρόμος, είχαμε πάρα πολλά ατυχήματα στην περιοχή εκείνη. Αυτό νομίζω ότι είναι σοβαρό κόστος και για την οικονομία και για το ανθρώπινο δυναμικό.
Θα θέλαμε, επειδή συνολικά οι φορείς έχουν βάλει ως ζήτημα αιχμής το θέμα των διοδίων στην περιοχή, να σας πούμε ότι πρέπει να τους δείτε. Ένα αίτημα που έχουμε είναι να τους δείτε. Όμως, νομίζω ότι με την ευαισθησία που σας διακατέχει, μπορεί να δοθεί λύση σε αυτό το θέμα.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε, κύριε Ακριώτη.
Τον λόγο έχει ο Υπουργός κ. Χρήστος Σπίρτζης για τη δευτερολογία του για τρία λεπτά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ (Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων): Το να συναντηθώ με τους φορείς του νομού, κύριε συνάδελφε, είναι προφανές και θα γίνει μέσα στη βδομάδα. Άλλωστε, με την Εύβοια γνωρίζετε ότι έχω προσωπικές σχέσεις, ιδιαίτερες.
Το δεύτερο είναι ότι αυτό που λέτε για την ασφάλεια του παράπλευρου δικτύου είναι γεγονός. Σε πολλούς δρόμους δεν υπάρχει ασφάλεια. Στη γειτονική Εύβοια, από την Εύβοια για Βοιωτία, γίνονται δεκάδες ατυχήματα, από τον μέσα δρόμο Ελευσίνας-Θήβας-Υλίκης. Το ίδιο ισχύει για τους παραδρόμους της Αττικής.
Εκεί το Υπουργείο σκοπεύει να πάρει πολύ συγκεκριμένα μέτρα σε σχέση με τη διακίνηση των επαγγελματικών βαρέων οχημάτων, που ενώ υπολογίζουν στο κόστος τους και στις μεταφορές που κάνουν τα διόδια, χρησιμοποιούν τους παραδρόμους που είναι για άλλου είδους αυτοκίνητα και για την εναλλακτική όδευση των μόνιμων κατοίκων.
Προφανώς, το οδικό δίκτυο της Εύβοιας πρέπει να το δούμε. Έχει πάρα πολλά προβλήματα και πρέπει να ρίξουμε εκεί βάρος. Όμως, εκεί πρέπει όλοι οι φορείς που εμπλέκονται στην κατασκευή των έργων να σκύψουν, εννοώ και την περιφέρεια, για την Εύβοια.
Από εκεί και πέρα αυτό που ήθελα να πω πριν, για να ολοκληρώσουμε, είναι ότι δεν μπορεί όταν είμαστε σε καιρούς κρίσης και έχουμε προφανές αποτέλεσμα να μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος, να επιβαρύνουμε περεταίρω το συμφέρον των πολιτών, να επιβαρύνουμε περαιτέρω τις δυσκολίες που έχουμε για την ανάπτυξη της χώρας με μοντέλα σαν και αυτά που προβλέφθηκαν από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, αυξάνοντας τα διόδια.
Οι υπάρχουσες συμβάσεις προβλέπουν αυτό ακριβώς. Δηλαδή όταν αστοχεί η μελέτη και το μοντέλο που έχει γίνει για τους αυτοκινητόδρομους, αυξάνονται τα διόδια ή μπαίνουν νέοι σταθμοί. Μάλιστα, αυτά προβλέπονται χωρίς την έγκριση του αρμόδιου Υπουργείου. Γίνονται αυτομάτως από τον παραχωρησιούχο και από τη μελέτη και τα στοιχεία που γίνονται κάθε χρόνο.
Αυτά είναι τα ζητήματα που δείχνουν περίτρανα πόσο απέτυχαν αυτά τα μοντέλα για βαριές δημόσιες υποδομές, αλλά και πόσο δίκιο είχαν και έχουν όσοι είναι ενάντια στο να γίνονται τέτοιες βαριές υποδομές με τέτοιου τρόπου παραχωρήσεις και με τέτοιες συμβάσεις, αλλά και τι κόστος έχει από αυτό η ελληνική κοινωνία.
Είμαι βέβαιος ότι θα καταφέρουμε να διορθώσουμε όσο μπορούμε αυτές τις συμβάσεις και στα νέα έργα που θα βγουν, να δώσουμε το δικό μας στίγμα για το πώς πρέπει να γίνονται οι παραχωρήσεις και πώς οι συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα προς όφελος της κοινωνίας.
Σας ευχαριστώ πολύ.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Αναστάσιος Κουράκης): Ευχαριστούμε τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρήστο Σπίρτζη."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόγραμμα δράσεων του Μπλόκου της Κηρίνθου

ΑΓΡΟΤΟΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ – ΛΙΜΝΗΣ – ΑΓΙΑΣ ΑΝΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ   Συνάδελφοι αγρότες, κτηνοτρ...